"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terbaik dari Dr Maza, UBAH!! UBAH!! UBAH!! UBAH!! UBAH!! UBAH!!

laniismaa
DrAsri
DrAsri Pesanan terbaik dari Prof. Madya Dato’ Dr. Mohd Asri Zainul Abidin untuk pilihanraya kali ini. Ubah, ubah dan ubah…. & ubah, ubah dan terus ubah, 6 kali Dr Asri menulis perkataan UBAH.


..hijrah telah menjadi lambang kejayaan dalam sejarah Islam.. hijrah bermaksud berubah kepada sesuai yang lebih baik.. manusia yang normal akan sentiasa berubah kepada yang lebih baik tanpa henti.. , ubah dan ubah sehingga mencapai kemuncak kebaikan.. air yang bertakung akan rosak.. kuasa yang terlalu lama bersarang akan menjadi penyakit yang merbahaya…kita tidak percaya penuh kepada mana-mana parti, tetapi kita percaya bahawa terus berubah dapat menjadikan kita memperolehi yang terbaik.. ubah, ubah dan terus ubah sehingga dapat yang terbaik… – FB DrMaza

Dalam artikel beliau tentu banyak lagi perkataan ubah yang beliau gunakan. Bagi yang tak faham, cuba-cubalah fahamkan dengan cara yang terbaik apa yang disuarakan oleh Dr Asli. Jom ubah sekarang!!

PS :Berminat dengan info-info Laniismaa, Tuan-puan....silalah LIKE EkELEH.COM
terima kasih.

Tiada ulasan: