"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akibat hilang sabar dengar rengekan ghairah rakan serumah dan teman wanitanya

Arifin Salleh
ALOR GAJAH: Tidak tahan mendengar rengekan manja rakan serumah yang kerap meniduri buah hatinya di sebuah rumah sewa di sekitar taman perumahan di daerah ini, rakannya yang tidak mahu bersubahat itu nekad keluar dari rumah lalu menghubungi penduduk sebelum pasangan itu dicekup, pagi tadi.

Lebih mengejutkan, ketika serbuan kira-kira jam 2 pagi itu mendapati pasangan lelaki berusia 27 tahun yang baru empat bulan bekerja di sebuah syarikat automotif di sini, hanya memakai seluar boxer tanpa baju manakala pasangannya yang berusia 22 tahun yang bekerja sebagai penjual buah bertelanjang bulat.
Difahamkan, beberapa penduduk taman perumahan berkenaan yang membuat intipan bersama dua anggota polis peronda dilakukan selepas menerima maklumat seorang lelaki yang juga teman serumah pasangan terbabit yang tidak tahan dengan perangai rakan serumahnya itu biarpun teguran sudah diberikan.

Menurut sumber, difahamkan lelaki terbabit bukan sahaja berani membawa pasangannya yang menetap di sekitar daerah ini bermalam di rumah sewanya malah lelaki itu tidak segan melampiaskan hawa nafsu mereka dengan suara memberahikan biarpun tahu rakan serumahnya itu berada di dalam rumah.

"Selepas menerima maklumat dari seorang lelaki yang mendakwa rakan serumah pasangan terbabit, beberapa penduduk melakukan intipan di rumah berkenaan namun mendapati rumah sewa itu bergelap sebelum beberapa jiran memaklumkan pasangan terbabit berkurung di dalam rumah beberapa minit kemudian.

"Penduduk taman yang curiga dengan keadaan itu terus menghubungi pihak polis yang tiba dan membuat kepungan bersama beberapa penduduk di bahagian belakang rumah manakala sebahagiannya lagi menunggu di hadapan rumah sewa berkenaan sebelum pintu utama rumah berkenaan diketuk," kata sumber.
-hmetro-

Tiada ulasan: