"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa Ustaz Azhar Idrus pilih Unisel?

KUALA LUMPUR: Pendakwah ikon anak muda, Ustaz Azhar Idrus memilih Universiti Selangor (Unisel) sebagai institusi untuk anaknya melanjutkan pengajian kerana yakin dengan mutu pembelajaran dan pengajan yang disediakan.

Katanya, beliau tidak ragu-ragu membenarkan anak lelakinya melanjutkan pengajian di institut pengajian milik Kerajaan Negeri Selangor itu di atas reputasi Unisel yang semakin kukuh.

“Senarai program yang ada di Unisel sememangnya bagus, lagipun kita perlu menyokong kerajaan negeri.

“Unisel bukan sekadar institut pengajian tinggi swasta yang biasa tetapi sebuah universiti yang besar daripada segi kemudahan fasiliti dan sebagainya,” katanya dipetik Selangor Kini.

Kehadiran Azhar di Kampus Shah Alam ketika mendaftarkan anaknya yang mengikuti program tahun asas perakaunan menarik tumpuan para siswa yang berpusu-pusu mahu bersapa dan bergambar dengan beliau.


Tiada ulasan: