"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lagi Respon Terhadap Kenyataan MP mulut longkang

Kebelakangan ini saya melihat terlalu banyak persepsi dan pandangan buruk terhadap PAS lebih lagi 4 orang EXCO yangbterus mempertahankan kerajaan PR daripada jatuh dan mengelakkan PRN berlaku di negeri Selangor atas kegilaan politik PKR memecat TSKI daripada Ahli PKR.

Pertama ingin saya tegaskan bahawa 4 orang EXCO PAS yang bersama TSKI mentadbir negeri Selangor selepas kemelut pemecatan TSKI dari Ahli PKR adalah penyelamat kerajaan PR daripada tumbang.

Kedua saya ingin tegaskan di atas kebijaksanaan TG Presiden PAS jugalah YAB Dato Azmin Ali di angkat menjadi MB yang ke-15 menggantikan TSKI.
Ada mulut cirit birit seperti Zuraidah yang meminta kerusi EXCO dalam PAS dalam kerajaan PR Selangor di kurangkan dan hanya diberi kerusi simpati adalah MELAMPAU dan KURANG AJAR terhadap muafakat bersama yang di persetujui oleh PR.

Kenyataan Zuraidah itu melambangkan kebodohan dan keangkuhan bersiri dalam kemelut negeri Selangor selepas beberapa siri kebodohannya seperti meyakini bahawa jika PRN berlaku, PR akan mendapat 56-0 menentang BN.
Ini adalah kenyataan-kenyataan seorang yang di lihat gila kuasa dan tamak!

Saya selaku Ketua Dewan Pemuda PAS Sabak Bernam ingin menyatakan bahawa nama YAB Dato Azmin Ali itu adalah hasil kebijaksanaan politik TG Presiden PAS, bukannya PKR.

Umum mengetahui yang mana PKR seolah ingin memaksa Tuanku Sultan menerima Presiden PKR sebagai MB dengan mengemukakan hanya satu nama bersama DAP walaupun Baginda Sultan meminta lebih dari dua nama.

Kenyataan-kenyataan Zuraidah yang menunjukkan keghairahan berpolitik sepanjang masa ini menimbulkan kebencian rakyat terhadap PR Selangor Khususnya dan Malaysia Umumnya.

Kami juga berharap agar Dato Menteri Besar baru mengekalkan 4 EXCO yang sangat komited pada tugas dan berusaha mempertahankan kerajaan PR Selangor dalam kemelut yang di reka oleh PKR melalui Kajang Move yang GAGAL!

Akhir kata, saya mewakili Pemuda PAS kaw Sabak Bernam mendesak agar Zuraidah tidak lagi mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan dan memburukkan lagi keadaan.

Muhammad Labib Bin Abd Jalil
Ketua Dewan Pemuda PAS Sabak Bernam.
24 September 2014

Tiada ulasan: