"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bayi ini didapati masih hidup walaupun sudah ditanam 2 jam

Liaoning: Seorang bayi yang baru lahir disangka mati dan ditanam selama dua jam didapati masih hidup selepas kuburnya digali semula.

Lu Xiaoyun melahirkan bayi itu di sebuah ladang di sini, tetapi menyangka dia keguguran kerana percaya dia baru empat bulan hamil walaupun sebenarnya sudah enam bulan mengandung.

Selepas melahirkan anaknya itu, dia segera menghubungi suaminya, He Yong yang pulang dari tempat kerja dan mendapati isterinya berlumuran darah.

Ketika dalam perjalanan ke hospital, suaminya memberitahu kru ambulans bahawa tidak ada gunanya memeriksa bayi berkenaan yang dikatakannya sudah mati kerana lahir tidak cukup bulan.

Bagaimanapun, apabila doktor memberitahu bayi itu mungkin masih hidup, Yong bergegas pulang tetapi mendapati anaknya sudah ditanam ibu mentuanya.
-hmetro-

Tiada ulasan: