"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hangat!!! 5 Gambar Ngeri Lelaki Parah Dilibas Sabit Kerana Berzina Dengan Isteri Orang !!!

Selatanonline
BACHOK: Seorang lelaki cedera parah akibat dibelasah dan dilibas dengan objek tajam. Dalam kejadian itu, mangsa telah dilibas dengan sabit di bahagian belakang leher mengakibatkan telinganya putus separuh. Mangsa juga ditikam dengan sabit di bahagian belakang badannya.
Mangsa yang kehilangan banyak darah, dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan segera.

Menurut sumber, punca kejadian adalah disebabkan mangsa yang dipercayai berzina dengan isteri orang.

Suami wanita yang berang terus menyerang mangsa dengan sabit sebelum menikam bahagian belakang badannya.
MY MEDIA HUB
Telinga hampir putus akibat dilibas.

Tiada ulasan: