"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video: Pesawat F-16 Terbang Beberapa Meter Di Atas Kepala Penonton


PEMINAT kapal terbang di Turki yang sedang asyik menyaksikan aksi penerbangan hampir menjadi mangsa sebuah pesawat pejuang F-16 apabila ia terbang hanya beberapa meter di atas kepala mereka.

Pesawat yang dikendalikan oleh Kapten Yusuf Kurt kelihatan terbang rendah di atas kepala kumpulan penonton ketika mendarat.
Aksi pendaratan yang dipercayai berlaku secara tidak sengaja itu turut berjaya dirakam oleh kumpulan berkenaan yang berada tidak jauh daripada landasan mendarat.

Walaupun ia pengalaman menarik bagi kumpulan tersebut namun mereka terpaksa merasai bahang panas enjin pesawat pejuang itu selain bunyinya yang terlalu kuat.

Video itu yang dimuat naik ke laman You Tube telah ditonton sebanyak 1,704,271 kali.
-mstar-

Tiada ulasan: