"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Biadab: Ibrahim Ali sampaikan ucapan takziah dengan memperlekehkan Almarhum TG Nik Aziz

Tranungkite
Agak biadab dan kurang ajar cara Ibrahim Ali sampaikan takziah pada orang yg sudah meninggal dunia, lebih2 lagi pada ulamak yg disegani seperti Tn Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat. Mana pergi sifat berperi kemanusiaan dalam diri dia?

Hari2 menyalak di media sebagai pejuang melayu.. tapi bila melayu islam yang meninggal dunia, dia yg tiada hormat pada Allahyarham.. semoga Allah berikan keinsafan pada dia..

"Di saat negara Malaysia bersedih dengan kematian TGNA

ada seekor Syaitan yang cuba menyakitkan hati umat.."

Facebook Jkkk Fan Club

Kenyataan Penuh

6 ulasan:

mansor berkata...

ibrahim ali..makin lama makin nanar kata orang kelantan....ini masalah bila mata duduk di lutut...otak pula jauh dari kepala...waktu UMNO memerentah maju ke kelantan.....dah nyanyok Breheng ni.....

mat roger berkata...

kita pun tak pelik jika ini keluar dari kenyataan seekor makhluk yg tak ada pendirian dan maruah... bini dia pakai seluar ketat macam telanjang pun makhluk ini tak boleh jaga... dah tak ada pengaruh cuba cari pengaruh kununnya nak bela maruah melayu...poooorahhh... sendiri pun tak bermaruah...

mat roger berkata...

kalau inilah makhluknya ... memang tak pelik dgn kenyataan itu... dia ni dah tak berpengaruh... oarng bahalol jer yg nak ikut makhluk sekor ni... jadi cuba cari pengaruh kununnya nak jaga maruah melayu... tapi dia sendiri jenih tak bermaruah... ini spesis tepi longkang jenih bila buka mulut habih busuk satu alam...

Andre Irwan berkata...

Apa sumbangan Brahem kepada Kelantan walaupun dah jadi MP untuk beberapa penggal. Inilah contoh manusia bersifat dajjal. Madu kita beri, racun yang dia beri.
Aku berharap dan berdoa untuk melihat apa kesudahan Brahem ni.

Sharuddin S berkata...

SPESIS SEPERTI IBRAHIM ALI MEMANG SETARAF DENGAN KATAK DUNGU YANG HANYA TAHU MENGKRTIK TAPI TIDAK TAHU HUJUNG PANGKAL. SPESIS LUPA DIRI, SOMBONG, BONGKAK DAN BERLAGAK TAPI HAKIKATNYA LEBIH KEPADA OMONGAN TIN KOSONG

Pegasus 77 berkata...

brahim brahim...