"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lebai mercun dalam PAS memaki apabila kalah berhujah?

Sulaiman Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Leman Raja Lawak mendedahkan beliau dikeluarkan daripada tiga kumpulan Whatsapp akibat kelantangannya.

"Hari ini kena remove tiga group Whatsapp. Sebab lawan kuat sangat. Kalah berhujah depa maki.

"Nak melawak dengan ustaz-ustaz al lebai mercun tak kan boleh kot. Hangpa dengan budak raja lawak pon hangpa angin," katanya di Facebook.

Selain Aishah dan Sulaiman, pegawai Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) yang dipecat, Zaidi Ahmad turut menjadi mangsa pendedahan dan penyebaran perbualan dalam kumpulan Whatsapp.

Tindakan mereka yang lantang mengkritik kepimpinan PAS tidak disenangi segelintir ahli parti hingga timbul cadangan supaya ketiga-tiga mereka dipecat daripada PAS./mstar

Tiada ulasan: