"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah suntik minyak masak di dada untuk membentuk payudara

CEN_OilInjection_01.jpg
Mexico: Seorang lelaki meninggal dunia selepas menyuntik dadanya dengan minyak masak untuk membentuk payudara bagi persiapan menyertai pertandingan ratu cantik.

Lelaki itu, Juan Manuel Sanchez, yang menggunakan nama pentas ‘Bebo’, terdesak untuk menyertai pertandingan itu di Hunucma, Mexico, telah menyuntik bahan berkenaan atas nasihat rakannya.

Namun sebaik sahaja menyuntiknya, Juan sakit. Rakan-rakannya yang panik kemudiannya memberikan ubat Diazepam dapat mengurangkan kesakitannya.

Juan bagaimanapun tidak sedarkan diri sementara rakan-rakannya yang menyangka dia tidur telah meninggalkannya sendirian di rumah.

Hanya keesokan harinya barulah mereka menghubungi ambulans apabila keadaannya semakin teruk.
Juan meninggal dunia lapan hari selepas dimasukkan ke hospital.

Menurut doktor, badannya menolak minyak masak itu dan bahan tersebut merebak ke paru-paru serta otak.

Polis kini sedang menyiasat kejadian berkenaan./klpost

Tiada ulasan: