"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Adoii!! Lepas Kuih, Gadis Kelantan Promosi Lipstik Kemaluan Lelaki Pula

lipstik
KUALA LUMPUR: Setelah Kuih berbentuk kemaluan lelaki menjadi viral dilaman sosial, kini wujud pula Lipstik yang mempunyai bentuk yang sama.

gadis
Tindakan seaorang gadis dari Kelantan memuat naik gambar mempromosikan gincu bibir yang berbentuk kemaluan lelaki di akaun Facebook miliknya dilihat tidak sensitif terhadap budaya di negara ini dan ini telah menjadi viral di media sosial dan mendapat perhatian netizen.

Gadis tesebut sanggup menukar ‘cover photo’ facebook semata – mata mahu mempromosikan lipstik tersebut.

Pengguna facebook telah menyifakan gadis berkenaan mempromosikan Lipstik berkenaan yang berjenama Diamond Dreams sebagai gatal dan tidak sopan tambahan pula beliau merupakan seorang wanita.

Malah SuaraTV turut gagal untuk menghubungi beliau bagi mendapatkan komen lanjut berkenaan isu berkenaan.

Terdahulu, seorang wanita telah dikecam di laman sosial kerana gara-gara memuat naik gambarnya bersama kuih yang berbentuk kemaluan lelaki dan gadis berkenaan telah membuat laporan polis berkenaan itu terbabit.

Tiada ulasan: