"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja tikam ibu, nenek hingga mati

Guadalupe Medrano Alvarado
Mexico City: Seorang remaja yang mengalami masalah mental menikam ibu dan neneknya sehingga mati sebelum mengorek keluar mata mereka, mendakwa dia diarahkan melakukan kekejaman itu oleh syaitan.

Guadalupe Medrano Alvarado, 18, didakwa menikam ibunya, Amalia Palomares Alvarado, 44 kali pada badan dan muka.

Ayahnya Jamie Medrano Gutierrez, 43, terkejut apabila pulang ke rumah dan mendapati suspek turut mencungkil mata mangsa.
Turut dilihat di dalam bilik itu, nenek suspek yang berkerusi roda juga ditikam dengan kejam sehingga mati.

Mata serta telinganya juga hilang.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: