"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Untung anak murid kaya, guru tadika dapat Mercedes

FMT Reporters 
kuwait-tadika
KUWAIT: Seorang kanak-kanak berusia lima tahun menghadiahkan kereta Mercedes baharu kepada guru kesayangannya selepas tamat persekolahan tadikanya.

Agensi berita melaporkan, Noor Al Faris menghadiahkan kereta itu untuk menunjukkan terima kasih kerana gurunya itu yang bernama Nadia banyak membantunya di tadika.

Noor dilihat duduk di atas bonet keretanya yang tertulis ‘Kereta ini untuk guru kesayangan saya, Nadia’ dalam bahasa Arab pada cermin depannya.

Media tempatan melaporkan hadiah itu dibeli bapa kanak-kanak itu kerana berterima kasih selepas guru itu membantu anaknya setelah isterinya meninggal dunia.

Lelaki berkenaan yang enggan namanya disiarkan berkata, guru terbabit memainkan peranan penting membantu perkembangan Noor selain membawa kesan positif kepada kanak-kanak itu selepas dia kehilangan ibunya.

Harga dan butiran lanjut mengenai kereta itu tidak didedahkan, namun media tempatan melaporkan ia model mewah.

Tiada ulasan: