"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perogol ukir nama pada lengan mangsa


Hughes sering terdengar bisikan dan suara yang meminta dia membunuh mangsa. Sumber: Met Police
SEORANG remaja berusia 18 tahun ditahan polis selepas menyerang dan merogol rakan kenalan baharunya.

Portal Metro.co.uk melaporkan, Miles Hughes bukan sahaja menyerang mangsanya secara seksual, malah dia turut mengukir namanya sendiri pada lengan mangsa yang berusia 15 tahun.

Difahamkan, Hughes dikatakan berkenalan dengan mangsa sejak Julai tahun lalu.

Mereka kemudiannya mengambil keputusan untuk bersiar-siar di kawasan sunyi dengan tujuan untuk mendengar musik.

Hughes kemudian mengeluarkan pisau dan mula menyerang mangsanya ketika mereka berdua berada di sebuah tanah perkuburan di bandar itu.

Selepas merogol mangsa, Hughes turut menikam mangsa bertubi-tubi di leher dan dadanya.

Mangsa bagaimanapun terselamat selepas orang awam melihat kejadian tersebut.

Hughes ketika disoal siasat polis memberitahu yang dia sering terdengar bisikan dan suara yang meminta dia membunuh mangsa.

Dalam serbuan di rumahnya, polis dilaporkan menemui lukisan berwajah badut yang mengerikan, selain turut menemui satu lagi lukisan yang tertulis ‘Kemarahan telah mewujudkan kejahatan, kebencian adalah punca’.
sinarharian

Tiada ulasan: