"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Remaja khatan sendiri guna parang

Harare, Zimbabwe – Berang diejek rakan kerana belum berkhatan, seorang remaja dikejarkan ke hospital selepas dia cuba mengkhatan sendiri kemaluannya menggunakan parang.

Remaja itu cuba mengkhatan sendiri kemaluannya menggunakan benda tajam paling hampir dapat ditemui selepas diejek rakan tiada gadis mahu menjadi temannya kerana dia masih belum bersunat.

Menurut portal berita My Zimbabwe, remaja berusia 16 tahun itu dikejarkan ke Hospital St Luke’s Mission di daerah Lupane untuk dirawat dan doktor kemudian mengkhatakannya dan dirawat selama dua hari di hospital itu.

Menurut doktor, pihaknya tidak faham kenapa remaja itu berbuat demikian sedangkan pekerja kesihatan akan ke rumahnya untuk melakukan proses itu apabila diminta.

Pengarah Perubatan Wilayah Matabeleland Utara, Dr Nyasha Masuka, berkata, remaja itu diejek rakan-rakannya kerana belum berkhatan membuatkan dia berang lalu menggunakan parang untuk mengkatankan dirinya sendiri.

“Kami terkejut kerana dia mempunyai keberanian berbuat demikian dan remaja itu sendiri mengaku terkejut dengan keberaniannya,” katanya.

Menurutnya, hanya kulit luar kemaluan remaja itu luka.
-hmetro

Tiada ulasan: