"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja perempuan berusia 17 tahun ini dihadapkan ke mahkamah kerana merogol seorang lelaki


Ganas betul remaja perempuan ini yang dikenali sebagai Lestina Marie Smith dan berusia 17 tahun ini. Dia telah ditangkap selepas didakwa merogol seorang lelaki di Saginaw, Michigan.

Mangsa bagaimanapun tidak didedahkan nama.

Lestina didakwa menggunakan pisau dan mengacukannya ke leher mangsa yang berusia 19 tahun sebelum merebahkannya dan merogol mangsa. Kesnya telah dibawa ke mahkamah dan akan disebut semula pada 3 Februari ini.

Jika didapati bersalah dia boleh dikenakan hukuman penjara seumur hidup.

Kejadian itu berlaku pada 11 Januari lalu dan Lestina juga diarahkan mahkamah ditahan tanpa ikat jamin.

Sementara itu keluarga dan rakan Lestina telah memuatnaik mesej sokongan kepada Lestina dalam akaun Facebooknya. – Mynewshub

Tiada ulasan: