"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Buah zakar tersekat pada kerusi


Anggota bomba terpaksa dihubungi untuk membantu lelaki tersebut.
MADRID - SEPANYOL. Seorang pengunjung hotel di Sepanyol berdepan detik memalukan selepas buah zakarnya tersekat pada kerusi plastik.

Kejadian malang itu berlaku selepas lelaki berusia lingkungan 60-an dan 70-an itu mahu berehat sebentar sebelum mandi di bilik hotelnya di Torrevieja, Alicante.

Detik cemas itu berlaku apabila dia cuba untuk berdiri, namun gagal kerana buah zakarnya tersekat di celah kerusi terbabit.

Lebih memalukan, tiga jentera bomba terpaksa dihantar ke lokasi kejadian untuk membantu lelaki tersebut.

Anggota bomba kemudiannya memotong beberapa bilah kerusi plastik itu yang mengambil masa selama setengah jam.

Usaha tersebut berjaya selepas lelaki terbabit akhirnya dapat berdiri dan dia telah dihantar ke Hospital Universiti Torrevieja untuk rawatan lanjut.

Menurut bomba, ia adalah panggilan kecemasan paling pelik pernah diterima walaupun pada mulanya mereka menganggap ia mungkin satu gurauan. - Daily Mail

Tiada ulasan: