"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bomba selamatkan kemaluan lelaki tersangkut zip

KOSMO
Tangkap layar menunjukkan anggota-anggota bomba berusaha menyelamatkan kemaluan mangsa. - Instagram
JAKARTA – Seorang lelaki di Bogor, wilayah Jawa Barat menjadi tular selepas alat sulitnya tersangkut pada zip seluar dan terpaksa diselamatkan oleh anggota-anggota bomba, lapor portal berita Ceklis Satu semalam. 

Pegawai bomba tempatan dikenali sebagai Iskandar berkata, kejadian berlaku kira-kira pukul 12.35 tengah hari (waktu tempatan) ketika mangsa sedang bermain dengan telefon bimbitnya. 

“Semasa menutup zip seluar yang terbuka, kemaluan mangsa tersangkut tanpa disedari,” kata Iskandar. 

Rakaman yang dimuat naik di platform Instagram oleh akaun @funnel.media memaparkan mangsa dibantu oleh beberapa anggota bomba. 

Mereka turut menggunakan pelbagai peralatan dan lampu demi menyelamatkan kemaluan mangsa. 

Rakaman itu meraih lebih 9,000 tontonan dan menerima pelbagai reaksi netizen. 

“Sunat dua kali,” komen seorang netizen. 

“Dia nyaris kehilangan masa depan,” komen netizen lain. – AGENSI

Tiada ulasan: