"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ayo yo Samy Mahu Cuti Ka? Berenti Kalu Lagi Bagus / UBN Najib Altantuya

Datuk Seri S Samy Vellu dikatakan sedang menimbang secara serius untuk mengambil cuti selama dua bulan daripada tugas sebagai presiden MIC - paling awal mungkin tiga bulan lagi.

Ini adalah sebahagian daripada strateginya untuk melepaskan jawatan tersebut, katanya dalam wawancara melalui telefon dengan
Malaysiakini lewat semalam.

Beliau mahu berhati-hati mengenai waktu untuk berbuat demikian bagi mengelak MIC mengalami keadaan tidak menentu dan tidak stabil selepas beliau melepaskan jawatan presiden.

"Saya akan cuti selama dua bulan daripada tugas presiden MIC untuk membolehkan (Datuk G) Palanivel, timbalan saya, memegangnya sewaktu ketiadaan saya," kata Samy Vellu.

Samy Vellu menegaskan demikian sebagai mengulas kenyataan Palanivel sebelum ini bahawa "beliau menyerahkannya kepada Samy Vellu".
-malaysiakini.com-

Tiada ulasan: