"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

7 Perkara Ajaib Dalam Demostrasi Penyokong PAS Selangor

Batu-api2
Hari ini Penyokong PAS Selangor yang dikatakan didalangi oleh Dr Hassan Ali telah berdemostrasi bagi mendesak PAS Selangor keluar daripada Pakatan Rakyat. Walaupun tak ramai sekurang-kurangnya demostrasi ini berjaya setelah diberikan publisiti oleh Pak Bakaq melalui lamannya Penarik Beca.

Ulasan yang sama juga pada laman Greenboc sekurang-kurang boleh membuat semua orang tahu dan turun untuk memberikan sokongan kepada kumpulan PAS UG di Selangor.

Sata sertakan gambar-gambar demostarsi untuk tatapan kita semua.





Sedang membaca skrip


Semacam Aduka Taruna pun ada















Selepas melihat Demostarsi ini. Lihat pula demostrasi UMNO untuk mendesak Tuan Guru Nik Abdul Aziz dalam kes
Tajaan Pergi Haji di Kelantan.


Lihat persamaannya dari segi pakaian gaya berdemo dan poster & banner printingnya.



Ini pula demostrasi PAS yang saya ambil secara rawak di internet. Lihat perbezaan yang ketara.

Ajaibnya demostrasi Penyokong PAS Selangor ini ialah:-

1. Tiada seorang pun para pendemo
memakai kupiah.
2. Tiada seorang pun Unit Amal datang untuk menyokong kumpulan ini. Paling tidak pun pakailah baju unit amal.
3. Tiada seorang pun muslimat terlibat.
4. Tiada seorang pun orang tua berserban yang biasa dilihat di mana-mana demo PAS.
5. Tiada seorang pun SB yang biasa memakai beg galas atau ikatan tali di lengan.
6. Tulang Besi pun tak ulas dalam Malaysia Waves, kalau tidak mesti dia hentam Hassan Ali pasal kes tak bagi jawatan CEO. Masa ini peluang baik!!!
8. Pakaian dan muka para pendemo tidak seiras muka PAS.. muka puak PAS semua orang tahu.
7. Tambah sendiri. bla bla


SAya menulis di blog sendiri selepas ID saya di TKO telah diceroboh, saya terpaksa guna ID baru.

Sila ke
http://batuapi-firestone.blogspot.com/

Tiada ulasan: