"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Benarkah Setiausaha Politik TGNA dipecat?

Anual Bakhri dipecat?

Penarik beca

Khabarnya, Setiausaha Politik Menteri Besar Kelantan, Anual Bakhri Haron akan diberhentikan mulai 1 Januari ini. Ada pula orang kata dia sebenarnya dipecat. Ada juga yang mendakwa, persahabatannya dengan Haji Husam Musa menjadi punca beliau dipecat.


Beliau dilaporkan akan diganti oleh sama ada Pengarah Pusat Kajian Strategik Negeri Kelantan yang juga bekas Ahli Parlimen Bachok, Wan Nik Yusof Ngah atau bekas Bendahari PAS Kelantan, Dr Izani Hussin.

Saya hanya melaporkan sahaja. Entah kenapa saya teringat sangat posting Ustaz Nik Abduh Nik Abdul Aziz bertajuk "Kerja-kerha bodoh dalam PAS".

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam

Saya dah bertanya khabar. Tuan empunya badan masih belum tahu ("tidak".

Adakah ini spekulasi atau fantasi?