"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Musuh Islam Menang Lagi Di Mahkamah !

monazmuslim
Selepas Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam penerbitan akhbar mingguan Katholik Herald, hari ini satu lagi kemenangan diberikan kepada musuh Islam oleh mahkamah yang sama.

Yaitu
keputusan penarikan semula pengharaman buku 'Muslim Women and The Challenge of Islamic Extremism' yang diterbitkan oleh NGO Sisters In Islam (SIS).

Buku tersebut telah diedit oleh pakar sosiologi dari Institut Pengajian Antarabangsa UKM, Prof Norani Othman. Prof ini juga berkata penghakiman itu adalah berita baik bagi kebebasan berakademik. Kepala otak dia...
Sapa dia Prof Norani Othman ni ? Adakah dia juga ahli SIS ? Kita jangan lupa seorang bekas pensyarah UIA, Aminah Wadud yang mengimami solat Juma'at di Amerika. Wanita ini merupakan salah seorang pengasas SIS di Malaysia.

Kata Prof Norani "Buku itu tidak menyentuh prinsip Islam tetapi mengenai undang-undang keluarga Islam dan undang-undang jenayah Syariah."

Inilah akibatnya jika telah dididik oleh orientalis barat. Merasakan diri terlampau bijak sehingga cuba nak mempertikaikan undang-undang keluarga dan syariah dalam Islam.

Antara tuntutan yang pernah dibuat oleh SIS ialah ;

1- menuntut agar undang-undang agama dan syariah tidak digunakan bagi mengatasi masalah sosial dan keruntuhan akhlak, termasuk semua undang-undang di peringkat kebangsaan, negeri dan kerajaan tempatkan haruslah dimansuhkan bagi menjaga hak asasi rakyat.

2- menuntut agar kuasa mufti dimansuhkan, serta menuntut kerajaan mengiktiraf kebebasan beragama di negara ini dengan membenarkan umat Islam mengisytiharkan kemurtadan mereka secara terbuka tanpa campurtangan Mahkamah Syariah.

3- mendesak Jabatan Pendaftaran Negara supaya menghapuskan penyataan status agama dalam kad pengenalan. Tujuannya untuk memudahkan orang Islam murtad.

4- menuntut kerajaan membenarkan agama lain memberikan pandangan dan mempersoalkan cara hidup dan akidah umat Islam melalui cadangan mereka menubuhkan Majlis Perundingan Antara Agama (ICM).

5- mendesak jabatan agama tidak campurtangan dalam urusan peribadi umat Islam termasuklah dalam tatacara berpakaian, pergaulan dan cara hidup walaupun bertentangan dengan hukum Islam.

Kita jangan lupa semasa Pak Lah menjadi PM, 50 NGO dan lebih 200 individu yang diketuai anaknya sendiri, Nori Abdullah dan anak Mahathir, Marina pernah mendesak kerajaan supaya tidak menggunakan undang-undang akhlak ke atas rakyat, khususnya mengawal tingkah laku mereka.

Nori dan Marina memang anggota SIS.

Ingatlah, musuh Islam akan terus mengatur strategi mereka untuk nak merosakkan Aqidah umat Islam. Golongan Yahudi dan Nasrani telah lama berjaya meletakkan 'anak didik' mereka di kalangan orang Islam sendiri bagi tujuan jahat ini. Dan hari ini kita boleh lihat bagaimana orang Islam sendiri dengan begitu berani boleh mempertikai Undang-Undang Allah (Al-Qur'an) sehingga mendesak Parlimen menggubal semula undang-undang keluarga dan syariah dalam Islam sebagaimana yang mereka tuntut.

Umat Islam perlu sedar dan peka terhadap segala tindak-tanduk musuh. Marilah kita semua kembali kepada ajaran Al-Qur'an dan Sunnah sepenuhnya semuga kita diselamatkan oleh Allah daripada bahaya serangan musuh yang tiada penghujungnya.

Langkah pertama yang wajib diambil oleh seluruh umat Islam adalah dengan meninggalkan UMNO segera. Berhijrahlah kepada PAS.

Takde gunanya kita mempertahankan UMNO, sebuah parti kebangsaan berfahaman sekular yang sesat ini. Hasil daripada 52 tahun pemerintahan UMNO, antaranya 250 ribu umat Islam murtad, gejala zina dan jenayah berleluasa di kalangan remaja Islam, Malaysia jadi salah sebuah negara yang kuat rasuah, Islam terus dicabar dan ditindas dan pelbagai lagi jenis kerosakan berlaku.

Sebenarnya apa yang sedang melanda negara hari ini adalah atas kesalahan umat Islam sendiri yang terus-menerus memilih golongan pemimpin yang jahat dan tidak beriman kepada Allah. Jangan tunggu sehingga Allah turunkan bala' yang lebih besar lagi.

Firman Allah dalam Surah Al-Baqarah (2) : ayat 208 ;
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِي السِّلْمِ كَافَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ
Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah kamu ke dalam agama Islam (dengan mematuhi) segala hukum-hukumnya dan janganlah kamu menurut jejak langkah Syaitan; sesungguhnya Syaitan itu musuh bagi kamu yang terang nyata."

Jazakallah.

Tiada ulasan: