"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Blog caci Sultan siasat. Caci ALLAH... biar!

setisab
Blogger ini, tak kiralah dia Melayu ke Cina ke India ke. Dia UMNO ke PKR ke PAS ke DAP ke, kalau saya jumpa confirm aku ludah dia.... Ini yang patut pencacai Umno buat laporan. Blogger ini lebih bahaya dari Aduka Taruna.

Kalian baca si harami ni tulis... With all the violence he conducted before, he deserves to join Allah, the master of all violence.

yanawala:
That's because Allah is lousy in Maths!? Baca blog harami ni

Kerajaan Rakyat: "Ya ALLAH Ya RABB, dengan segala kebesaran, keagongan dan kekuasaan Mu ke atas kami, kami mohon kepada Mu Ya RABB, turutkanlah bala Mu kepada mana-mana anggota polis yang lebih mengutamakan darjat manusia daripada keagongan dan kesucian Mu. Semoga itu menjadi pengajaran kepada yang lain. Sesungguhnya Engkau yang maha mengetahui akan zat Mu. Ameen Ya RABB.''

Tiada ulasan: