"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak dajal: Tumbuk muka bapa

KAJANG: Nasihat diberikan seorang bapa kepada anaknya yang berkelakuan liar dibalas si anak dengan balingan topi keledar dan satu tumbukan di muka menyebabkan lelaki berusia 49 tahun itu cedera di kening dan terpaksa menerima rawatan di hospital.


Kejadian berlaku kira-kira jam 1 pagi semalam di rumah mereka di Taman Bukit Mewah di sini dan sumber polis berkata, perbalahan antara dua beranak itu bermula dengan pertengkaran akibat salah faham.


Menurutnya, selepas si ayah menasihati anak lelakinya yang berusia 20-an itu, berlaku pertengkaran di antara mereka selama kita-kira 10 minit.


“Kemuncaknya, si anak naik berang lalu membaling topi keledar ke arah ayahnya, namun ayahnya sempat mengelak. Tidak puas hati dengan keadaan itu, anak terbabit bertindak lebih ganas dengan menumbuk muka bapanya hingga cedera di kening,” katanya di sini, semalam.
-hmetro-
*Kalau nak melentur buluh biarlah dari rebung

1 ulasan:

otaklunyai berkata...

Bukan salah ibu mengandung... dulu masa anak kecik2 ada ajar asa agama tak... atau sibuk nak hantar anak masuk semat kid, tusyen sana-sini, sibuk nak hantar anak sekolah cina... tapi bab yg wajib iaitu asas agama ko tak ingat... itulah padahnya bro... cecite-cecita... muhasabah balik... mesti ada sebab bro...