"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UMNO sudah gila, guna mahkamah untuk tolak keputusan Majlis Fatwa

Pengundi PAS Kedah


Puak UMNO ni dah gila tak ketahuan hala....depa failkan injuksi ke mahkamah utk membatalkan fatwa yg telah diputuskan oleh Majlis Fatwa Kedah..... aku rasa ini kali pertama aku dengar suatu fatwa dibawa ke mahkamah utk diputuskan sebagai 'batal'.... adakah kuasa mahkamah hanya dikepalai oleh seorang atau dua hakim punya kredibiliti utk membatalkan suatu fatwa yg dibuat secara musyawarah mengikut perimbangan maslahah dan hukum-hakam oleh 10 ulamak besar Kedah.


Sudah ketandusan isu puak2 ini hinggakan hukum-hakam dijadikan bahan mainan dgn mahkamah yg tak ikut hukum Islam dijadikan platform penghakiman.

Mereka tolak ulamak mentah2 dan lebih yakin dengan 'ilmu Islam' yang dimiliki oleh hakim. Mereka mereka begitu berani untuk biadap dengan ulamak serta menolak hasil muzakarah ulamak? Kerana depa lebih yakin dan taksub terhadap pandangan para penasihat mereka iaitu Yahudi APCO, Tuang Guru Chua Soi Lek, Tuang Guru Samy Vellu dan Tuang Guru Joseph Pairin Kitingan totok Kristian.

Marilah kita memerangi golongan yang MENOLAK ULAMAK ini sehingga mereka tersungkok makan tanah. Allahuakbar

Tiada ulasan: