"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Inikah Sikap Yang Ditunjukkan Oleh Pejawat Awam ???

Nila Setitik, Rosak Susu Sebelanga !!

Sikap Sombong Bodoh Begini Lah Yang Perlu Dihindar Daripada Setiap Pejawat Awam Yang Berhadapan Dengan Masyarakat.

"RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN" - mungkin kata-kata ini tidak diamalkan sepertimana yang disarankan oleh pucuk pimpinan.

Mereka seperti ini tidak seharusnya berada dikerusi sepertimana yang ada sekarang ini dan harus ditendang keluar dan ditempatkan kawasan pendalaman.
Berita telah tersebar luas dimedia-media masa diseluruh negeri mungkin juga seluruh negara.

Pihak tertentu perlu mengambil tindakan tegas kepada mereka yang dimaksudkan agar tidak mencemarkan nama baik PEJABAT TANAH DAERAH MARANG.

KENAPA JADI BEGINI ??? ADAKAH KURANG PELAJARAN AGAMA ? ATAU ????? FIKIR-FIKIRKAN LAH.
......

Tiada ulasan: