"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lamborghini Aventador yang dipandu terlampau laju merempuh dua kenderaan lain (Gambar)

ROSAK...Beginilah keadaan Lamborghini Aventador selepas terbabit kemalangan dengan dua kenderaan lain.
SEORANG pemilik kereta Lamborghini Aventador merempuh dua kenderaan lain di utara China, selepas kereta yang dipandu laju hilang kawalan.
Menurut beberapa saksi, pemilik kereta bernilai 580,000 pound (RM3.05 juta) itu memandu melebihi had ditetapkan.

Kenderaan tersebut yang mengalami kerosakan di bahagain hadapan tersebar luas di laman media sosial, Weibo.

"Kenderaan tersebut memecut laju sekitar 180 kilometer sejam sebelum merempuh dua kenderaan lain," kata seorang saksi.

Tiada mangsa mengalami kecederaan dan polis sedang menyiasat punca kemalangan itu.
-mstar-

Tiada ulasan: