"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu video ucapan Muhyiddin: Inikah lelaki yang diburu oleh Zahid Hamidi

Melalui rakaman gambar diatas jelas terdapat seorang individu telah bertindak merakam ucapan tersebut menggunakan telefon bimbit miliknya.

Dari risikan dan maklumat yang diberitahu bahawa individu berkenaan ialah pemimpin UMNO salah satu bahagian Wilayah Persekutuan.

Beliau yang dimaksudkan ialah : KAPT (B) DATO' AZRI BIN HJ MOHD ZAIN TIMBALAN KETUA UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT BERALAMAT NO 12, JALAN 3/777 GOMBAK SETIA GOMBAK, SELANGOR, DARUL EHSAN . NO H/P :- 011 2827 7215
Pihak yang dinamakan perlu memberikan respon atas maklumat ini kerana dalam rakaman tersebut jelas kedengaran suruh pecat Dato' Seri Najib Razak ketika Tan Sri Muhyiddin Yassin menyebut agar PM pecat semua Ahli Lembaga Pengarah 1MDB dan jemput pihak polis untuk siasat demi mengembalikan keyakinan rakyat.

Bukan membuat tuduhan melulu tetapi sekadar menjemput tubuh badan memberikan penjelasan demi pencerahan dan kebenaran .. lagi pun dikhabarkan yang Naib Presiden Kanan UMNO Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi sudah pun menjalankan siasatan .. agar maklumat yang disalurkan ini dapat sedikit sebanyak membantu bagi merungkai kekecohan ini.

Tiada ulasan: