"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bolasepak: Palestin negara yang tak pernah aman belasah M'sia 6-O ?

Palestin membelasah Malaysia 6-0 dalam pusingan kedua Kelayakan Piala Dunia 2018 Zon Asia/Kelayakan Piala Asia 2019 dalam saingan Kumpulan A di Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini.

Separuh masa:
Malaysia 0 Palestin 3

Penjaring: Musab Battat (minit ke-8), Sameh Maraaba (minit ke-22, 74), Tameer Seyam (minit ke-41, 85), Khader Abuhammad (minit ke-63)

MALAYSIA: Mohd Farizal Marlias, Mohamad Muslim Ahmad, Mohamad Fadhli Shas, Mohammad Afiq Azmi, Mohd Safiq Rahim (kapten), Ahmad Syamim Yahya (Indra Putra Mahayuddin), Mohd Nasir Basharuddin, Kunanlan Subramaniam (Mahali Jasuli), Mohd Amri Yahyah, Ahmad Hazwan Bakri (Mohd Safee Mohd Sali), Muhammad Zubir Mohd Azmi.

Palestin: Tawfiq Ali Abuhammad, Ahmed Harbi Mahajna (kapten), Tamer Salah (Mohammed Abukhamis), Musab Battat, Tamer Seyam, Sameh Maraaba (Ahmed Wridat), Mahmoud Dhada, Abdullah Jaber, Pablo Bravo (Khader Abuhammad), Matias Hadwa, Mohammed Darwish.
-Bernama-

Tiada ulasan: