"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kesian Pak Lebai ni, DAP Johor kata tak ingin bekerjasama dengan dia

DAP Johor tak kerjasama dengan Mahfodz
DAP Johor berikrar untuk tidak bekerjasama dengan Pesuruhjaya PAS Johor yang baru dilantik Datuk Mahfodz Mohamed.

Pengerusi DAP Johor Liew Chin Tong berkata selaku ketua Dewan Ulama, Mahfodz bertanggungjawab terhadap resolusi dewan itu yang menggesa jawatankuasa pusat PAS dan Majlis Syura Ulama untuk memutuskan hubungan dengan DAP.

Resolusi itu kemudiannya diterima oleh muktamar PAS minggu lalu.

Dilantik pemimpin PAS Johor semalam, Mahfodz berkata bahawa hubungan PAS Johor dan DAP negeri itu berjalan seperti biasa sehingga Majlis Syura Ulama membuat keputusan.

Sebagai maklum balas, Liew berkata kedudukan bercanggah yang dipegang oleh Mahfodz itu, membuat hubungan antara kedua-dua pihak tidak dapat dipertahankan.
"Secara tiba-tiba, dia kini ingin bekerjasama dengan Pakatan Rakyat. Saya rasa (dengan berbuat demikian) dia tidak mempunyai integriti.

"Saya melihat tidak ada ruang untuk kerjasama dengan Mahfodz," kata Liew, dalam posting Facebook dalam bahasa Cina.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: