"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib ibarat penjenayah, kata Dr M kepada NY Times

Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi melancarkan serangannya terhadap Datuk Seri Najib Razak dalam sebuah wawancara dengan New York Times. 

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mahu meninggalkan warisannya sendiri dalam pentadbiran negara namun beliau ibarat seorang penjenayah, kata Tun Dr Mahathir Mohamad dalam wawancara dengan The New York Times (NYT).

Wawancara bekas perdana menteri itu dengan akhbar tersebut berkisar kritikannya terhadap dana pelaburan sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB), dakwaan gaya hidup mewah isteri Najib, Datin Seri Rosmah Mansor, dan persoalan menyelubungi pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

"Saya lama dalam kerajaan dan saya sudah mempelajari beberapa perkara.

"Beliau ingin meninggalkan warisannya. Tetapi apa yang beliau lakukan ibarat seorang penjenayah," katanya seperti dipetik NYT.
-malaysianinsider-

Tiada ulasan: