"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar bogel: Akhirnya Tasha Shilla buat laporan polis

Tasha-polis
Kuala Lumpur: Selepas berdiam diri tanpa memberi apa-apa respons mengenai sekeping foto artis wanita ‘selfie’ separuh bogel dikaitkan iras wajahnya, terkini, Tasha Shilla khabarnya telah pun membuat laporan polis.

Menerusi portal murai.com menyebut, seorang peminat yang mendedahkan hal itu berdasarkan komen yang ditinggalkannya di laman Instagram pelakon tersebut baru-baru ini.

Menurut komen berkenaan, dia mendakwa ternampak Tasha serta keluarganya sedang membuat laporan polis setelah gambar separuh bogel yang didakwa sebagai Tasha itu tersebar dan dikatakan sengaja dimanipulasi oleh seseorang untuk menjatuhkan nama pelakon tersebut.

Namun setakat ini masih tiada sebarang kenyataan daripada aktres itu berhubung perkara tersebut./klpost

Tiada ulasan: