"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dipenjara kerana rogol isteri

Bali: Seorang lelaki dihukum penjara lima bulan oleh mahkamah di sini selepas didapati bersalah merogol isterinya.

Barisan hakim diketuai Achmad Peten Sili menjatuhkan hukuman itu selepas mendapati tertuduh, Tohari, 57, bersalah merogol isterinya, Siti Fatimah yang sakit.

Menurut kertas pertuduhan, Tohari mengajak Siti Fatimah melakukan hubungan seks, tetapi wanita itu menolak dengan alasan sakit.

Kerana berang, Tohari merogol isterinya di ruang tamu rumah mereka.

Tohari juga menekup mulut isterinya selepas wanita itu menjerit meminta tolong.

Selepas merogol isterinya, Tohari keluar rumah dan membiarkan wanita itu terbaring di lantai.

Jiran Siti Fatimah yang terdengar jeritan mangsa kemudian datang membantu wanita itu dan membuat laporan polis. - Agensi
-hmetro-

Tiada ulasan: