"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita putus dua dilanggar bas

Kemalangan-bus
Brooklyn: Seorang wanita berusia 70 tahun mati dengan mayatnya terputus dua apabila dilanggar sebuah bas.

Kejadian berlaku ketika Carol Bell berjalan dengan bantuan tongkat beroda untuk menyeberang jalan di sini awal pagi semalam.

Pemandu yang dikenali sebagai Paul Roper dikatakan membuat pusingan-u apabila dia melanggar mangsa.

Seorang saksi Ramon Garcia berkata: “Wanita itu putus dua. Saya tidak dapat membantunya. Yang menghairankan, bas itu tidak berhenti. Dia meneruskan perjalanan. Pemandunya tidak tahu bahawa dia sudah melanggar wanita itu.”

Bagaimanapun, rakaman kamera litar tertutup menunjukkan bas itu berhenti seketika sebelum meneruskan perjalanan.

Polis menahan Roper tidak lama kemudian atas tuduhan meninggalkan tempat kemalangan dan beberapa tuduhan lain.
-kualalumpurpost- 

Tiada ulasan: