"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Leka main telefon, wanita maut jatuh tangga


Insiden yang dirakam CCTV
ANHUI - CHINA. Gara-gara terlampau leka dengan telefon bimbitnya, seorang wanita maut terjatuh dari tangga sebuah jenjatas di bandar Anhui.

Rakaman CCTV menunjukan wanita itu dilihat leka dengan telefonya ketika menuruni tangga sebelum tersadung dan jatuh sehingga ke bawah anak tangga terakhir.

Wanita itu dilaporkan tidak sedarkan diri dan mengalami kecederaan serius di kepada dan mukannya.

Mangsa dikejarkan ke hospital dan disahkan meninggal dunia pada keesokan harinya, lapor Shanghaiist.

Ketaksuban terhadap telefon bimbit menjadi masalah serius di China.

Awal tahun ini, kanak-kanak dua tahun dilanggar pemandu yang leka dengan telefon bimbitnya di wilayah Fujian.
-sinarharian

Tiada ulasan: