"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Misteri: Polis, wanita Vietnam ditemui mati dengan kesan tembakan

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang anggota polis Bukit Aman dan seorang wanita warga Vietnam dipercayai kekasihnya ditemui mati di sebuah rumah di Cheras, pagi tadi.

Berita Harian melaporkan, anggota berusia 25 tahun dan wanita dalam lingkungan 20-an itu ditemui terbaring dalam sebuah bilik dengan kesan tembakan.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh berkata anggota yang membuat siasatan di lokasi menemui kesan tembakan masing-masing di kepala dan badan mangsa.

Penyiasat turut menemui sepucuk pistol milik polis pada mayat.

Menurut Berita Harian, kejadian dipercayai berpunca apabila seorang mangsa menembak mati salah seorang dari mereka sebelum membunuh diri.

“Siasatan masih diteruskan bagi mengetahui punca sebenar kejadian dan siapa yang menembak siapa,” kata Amar Singh.

Beliau juga berkata, pihaknya belum dapat mengesahkan sama ada wanita itu warga asing dan hubungannya dengan anggota berkenaan kerana siasatan masih berjalan.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan mati mengejut.

Tiada ulasan: