"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Abang ditahan sumbang mahram dengan tiga adik

Alor Setar – Seorang remaja ditahan kerana disyaki melakukan sumbang mahram dengan tiga adiknya di Sungai Layar, Sungai Petani.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Superintendan Saifi Abdul Hamid berkata, suspek yang berusia 18 tahun itu ditahan selepas seorang mangsa yang berusia lapan tahun memaklumkan kejadian itu kepada ibu mereka.

“Pada jam 9 pagi semalam, mangsa memaklumkan kepada ibunya yang berusia 39 tahun bahawa pada 19 Julai lalu abangnya telah menariknya masuk ke dalam tandas di sebuah rumah kosong berdekatan rumah mereka sebelum memaksanya melakukan hubungan seks.

“Suspek dikatakan turut mengugut untuk memukul adiknya sekiranya dia memberitahu perkara tersebut kepada orang lain,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Saifi berkata, sebelum ini dua lagi mangsa yang berusia sembilan dan 14 tahun pernah memberitahu ibu mereka bahawa suspek melakukan perkara sama terhadap mereka, namun ibu mangsa tidak membuat laporan polis.

“Ketiga-tiga mangsa dihantar ke hospital untuk menjalani pemeriksaan lanjut,” katanya. 
-Bernama

Tiada ulasan: