"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelik: Gunting rambut guna tukul, pahat (Gambar)



Agensi

Kaherah: Seorang tukang gunting rambut muda menggunakan kaedah baru dan pelik untuk menggunting rambut pelanggannya.

Ahmed Abu Al Ainain, 25, dari Mit Ghamr di wilayah Dakahlia, memiliki kedainya sendiri dan sering mencari gaya terkini untuk memenuhi kehendak pelanggannya.

Ahmed memberitahu Al Arabiya, dia memotong rambut pelanggannya dengan mengetuk pahat yang tajam menggunakan tukul dan ia memberikan hasil yang berbeza.

“Kaedah ini popular dalam kalangan pelanggan yang terus meminta saya membuatnya kerana berpendapat ia menggalakkan peredaran darah lebih baik selain menjadi teknik ala urutan untuk kulit kepala.

“Hasil potongan rambut juga memuaskan. Tidak dinafikan ada pelanggan yang tidak menyukainya, tetapi kebanyakan golongan muda menganggapnya kaedah terkini dan mengujakan.
-hmetro

Tiada ulasan: