"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tiga anggota polis digantung tugas selepas didapati bergambar dengan beberapa pelancong wanita yang tidak berbaju di sebuah pantai di Cancun, Mexico.
Beberapa gambar membabitkan tiga polis bersama dua wanita dipercayai warga asing, tular pada hujung minggu lalu.

Ketika kejadian, polis tempatan itu memakai perisai badan dan membawa senjata.

Aktiviti keganasan yang dikaitkan dengan pengedaran dadah meningkat di wilayah Quintana Roo sejak beberapa tahun lalu, sehingga merebak ke beberapa kawasan tumpuan pelancong seperti Cancun.

Pada Isnin, dilaporkan tiga polis berkenaan digantung tugas sementara siasatan tatatertib dilakukan. – Mirror UK
-kualalumpur.post

Tiada ulasan: