"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dalam tren pun jadi (Gambar)


Seorang lelaki mengeringkan stokinnya di dalam tren yang dipenuhi penumpang.
BEIJING - CHINA. Pengotor... seorang lelaki telah dirakam mengeringkan stokinnya di dalam tren yang dipenuhi penumpang.

Dalam insiden itu, lelaki terbabit dengan selamba menanggalkan stokin lalu menggantungnya di bar pemegang tren tersebut.

Lelaki itu kemudian duduk dan meletakkan kakinya di palang tren, perbuatan tidak sopan tersebut mendatangkan ketidakselesaan kepada penumpang lain, namun tiada yang menegur.
Lelaki itu kemudian duduk dan meletakkan kakinya di palang tren
Apabila menyedari perbuatannya dirakam seorang penumpang, lelaki tersebut menutup mukanya dan pura-pura bermain telefon.

Perbuatan melampau lelaki itu mengundang rasa marah pengguna media sosial.

"Saya boleh mencium bau busuk kakinya melalui skrin komputer saya!"," kata 'yuantuxiaogege'.- Dailymail
-sinarharian

Tiada ulasan: