"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

10 butir berlian boleh dihasilkan guna rambut Michael yang terbakar

Rambut Michael Jackson yang terbakar ketika rakaman iklan Pepsi akan ditukar manjadi berlian. - foto AP

RAMBUT lagenda pop Michael Jackson yang terbakar dalam satu insiden ketika rakaman iklan untuk Pepsi pada tahun 1984, boleh ditukar menjadi berlian.

Syarikat barang kemas LifeGem mendakwa, syarikat mereka boleh menukarkan sehelai rambut menjadi kepingan permata.

"Sudah semestinya perkara ini benar," kata pengurus syarikat, Vanden Biesen.

Dia turun menganggarkan mereka boleh menghasilkan 10 butir berlian menggunakan rambut Michael Jackson yang terbakar itu.

Tiada ulasan: