"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Doktor peribadi Michael Jackson melarikan diri

Dr. Conrad Murray kini difahamkan berada di Houston, Texas. - foto AP

DOKTOR peribadi Michael Jackson, Dr Conrad Murray dilaporkan telah melarikan diri selepas disoal siasat oleh pihak polis Los Angeles.

Dr. Conrad Murray juga difahamkan kini berada di Houston, Texas, di mana dia menjalankan latihan perubatannya di sana, lapor satu sumber.

Bukti terbaru mendapati, 'Anastesia Propofol' atau sejenis ubat bius yang kuat merupakan penyebab utama kematian Michael, dan Murray dipercayai menjadi dalangnya.

Menurut pegawai koroner, keputusan laporan bedah siasat itu masih belum diketahui lagl.

-mstar.com.my-

Tiada ulasan: