"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menyingkap selubung anak Jacko


KEMATIAN mengejut Michael Jackson mungkin memberi tiga anak kesayangannya sesuatu yang tidak boleh diberikan - peluang untuk menjadi diri mereka sendiri.

Raja Pop itu mengabdikan kehidupannya untuk mewujudkan Neverland, taman umpama dalam kisah pari-pari. Dunia realiti di sekeliling mereka hanyalah bersembunyi di sebalik topeng atau di belakang pengawal peribadi bertubuh sasa.

Prince Michael Joseph, 12, Paris Michael, 11, and Prince Michael II atau 'Blanket,', tujuh, tidak pernah ke sekolah. Mereka tidak mempunyai kawan sebelah rumah. Mereka tidur dalam bilik yang sama. Orang luar yang mereka ketahui hanyalah orang asing yang bapa mereka bawa pulang untuk menghiburkan mereka, termasuk pelakon dan ahli silap mata. .

" Mereka adalah kanak-kanak paling hebat pernah saya temui. Mereka tidak sombong. Mereka berbudi bahasa, tidak seperti anak Hollywood yang lain, walaupun dicurahkan kasih sayang sepenuhnya oleh Michael," katanya kata rakan keluarga itu Stephen Price kepada majalah Us Weekly.

-hmetro.com-

Tiada ulasan: