"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Soalan Cepu Emas: Berapakah Jumalah RM Dalam Beg Hitam Ini?

http://www.buletinonline.net/images/stories/ManekUrai/usungpitih.jpg
Panduan mula-mula anggarkan berat yang terpaksa diangkat oleh lelaki yang tinggi dan tegap itu. Kelihatan agak berat kerana lelaki itu terpaksa menyengetkan badan untuk mengimbangi berat beg hitam itu, katakanlah 25 kg.

Kemudian bandingkan berat dan nilai wang yang dibawa oleh Mat Taib bekas MB Selangor ke Australia dulu. Saya pasti anda dapat menganggarkan berapakah banyakkah wang dibawa oleh lelaki tersebut.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Tengok gelagat Mahyuddin selepas turun dari helikopter,ambo tak HAIRAN lah kerana dengar cerita waktu Mahyuddin jadi MB Johor dulu banyak insiden pembayaran wang kpd beliau telah berlaku.Satu cerita dari sumber2 yang boleh dipercayai,sebuah BEG penuh wang telah diarahkan diletakkan didalam sebuah bilek hotel untuk di pungut oleh balachi2 Mahyuddin...jadi si pegawai hotel ni pun ambillah kesempatan untuk"skor" sikit wang dari beg tersebut...Al kisah....