"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Layakkah UMNO Berdemo Soal Kekejaman Israel?

mikidookie
NO APCO NO  UMNOApakah pemuda UMNO layak membuat tunjuk perasaan menyatakan ketidak puas hati berkenaan isu tentera Zionist menyerang aktivis keamanan? Kenapa mereka membisu bila Pakatan Rakyat menyoalkan soal APCO? Itu persoalan yang perlu dijawab oleh pemuda UMNO yang berlagak macam hero dalam soal ini.

Bila dilihat dalam demonstrasi yang dianjurkan oleh mereka memang nampak macam mereka lah orang yang menjunjung keamanan. Isu APCO yang dipertengahkan masih lagi terjawab. Masih tidak ada satu penafian jawapan daripada mereka.

Terang-terang kejaan BN menggunakan perkhidmatan APCO untuk menaikkan kembali mereka punya kradibiliti. Adakah patut mereka bersetongkol dengan Israel semata-mata untuk mendapat kembali reputasi di hati rakyat. Malah rakyat semakin matang dan tidak lagi tertipu dengan tipou daya mereka. Bagaimana respon perdana menteri dengan menteri luar Malaysia?

Adakah mereka mengeluarkan kenyataan mengutuk dengan kadar segera? Saya tertunggu-tunggu pemimpin negara kita mengeluarkan kenyataan mengutuk serangan Israel tersebut. Saya amat sedih perkara ini berlaku di negara kita yang mendokong agama Islam sebagai agama rasmi. Oleh yang demikian, saya harap pihak kerajaan perlu telus dalam soal APCO. APCO sepatutnya di singkirkan dalam negara kita supaya negara kita tidak tergadai dengan negara Zionist tersebut.

http://www.fcbiosanitarypad.com

Tiada ulasan: