"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anjing tak bertukar jadi orang tapi orang boleh bertukar jadi warewolf

wirautama
mula2 baca sini

lihat saja perkataan

Kalau ada orang UMNO yang kata "Tuhan itu Satu", kamu jangan percaya. Bukan sebab apa dia kata itu salah, tapi sebab yang berkata itu adalah orang UMNO
cuba gok gi check dgn ulama kepala lutut, tanya dia apa hukum perkataan tersebut..

org yg nak jadi warewolf (baca anjing) ni tanya

1.0 Kalau pertemuan tersebut adalah pertemuan rasmi, mengapa bawa Suwardi Yaakob bersama-sama? Apa jawatan Suwardi dalam kerajaan Selangor? Suwardi tu bukan orang Selangor pun?

lalu aku pun nak tanya gok, apa salahnya bawa Suwardi Yaakob? Dan warewolf (tolong baca anjing) ni org selangor ke yg sibuk2 pasal exco selangor?


2.0 Mengapa berjumpa Haramsani di salah sebuah apartment di tengah2 kotaraya? Mengapa tak boleh jumpa di Bangunan SUK di Selangor? Ataupun di bangunan SUK Perak?


Kenapa pulok mesti jumpa Harunsani di Bangunan SUK di Selangor? Ataupun di bangunan SUK Perak? Aku pun hairan, warewolf ni tulis blog dari indon, kenapa dok tulis dari malaysia ke? N9 ke? bangang!


3.0 Apa urusan Exco Agama Selangor hendak berjumpa dengan Mufti? Mengapa tidak hanya Mufti Selangor bertemu Mufti Perak?

Eik bila pulok warewolf ni jadi org kerajaan selangor sampai nok persoal sebab apa exco ugama jumpa mufti, tidok mufti selangor yg perlu jumpa mufti? pah tu peraturan mana pulok exco ugama dok leh jumpa mufti?

Moral dari cerita ini, salah satu sebab yg memboleh sesorang itu jadi warewolf ialah bilamana dia tidak mendapat jawatan CEO. Jadi anak2 kita bila2 janganlah kita ajar mereka untuk jadi CEO kerana sekiranya gagal mereka boleh bertukar menjadi warewolf.

Tiada ulasan: