"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak Nazri Aziz Kaki Lumba?

manamungkin

Ramai yang memang sudah kenal benar dengan nama Nazri Aziz, suaranya yang lantang dan sikapnya yang tegas menjadi trademark beliau. Ya tentunya beliau seorang yang disegani tetapi bukan dengan cara terhormat, orang sebenarnya lebih takut akan beliau dan bukan hormat padanya.

Anaknya juga telah menjadi buah mulut orang ramai, kerana ramai yang tahu anaknya sering memberi masalah kepada bapanya itu yang boleh menjejaskan reputasinya sebagai seorang menteri, anaknya sering dilihat bersama gadis berlainan dan berada dikelab kelab malam.

Terbaru anaknya dikatakan di sedang mecuba perkara baru iaitu perlumbaan kereta, ada berita melaporkan anaknya menggunakan sebuah kereta porsche dan dikatakan keretanya sering dilihat memandi laju dan berlumba dengan kereta lain, jelas tindakan dan kelakuan ini adalah tidak wajar seharusnya beliau tidak berkelakuan demikian demi reputasi bapanya.

-mindarakyat-

Tiada ulasan: