"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Biadap: Angkara benci PAS, penyokong Umno sanggup sebar fitnah kejam dan hina

Pria Malaya
Berikut adalah komen/kenyataan seorang penyokong fanatik Umno (Dato' Azaran Umno) yg sanggup menghina poligami dan menyebarkan fitnah jahat semata2 bencikan pemimpin PAS...
GUNAKAN PROFILE KEWARAKAN UNTUK BERISTERI MELEBIH..

Berikut adalah senarai pemimpin2 Pas yang beristeri melebihi daripada satu:

1. Menteri Besar Terengganu, Hadi Awang. Beliau ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga adalah anak dara (18 tahun) yang terpedaya dengan `kewarakannya'.

2. Mohamad Sabu ada dua isteri. Isteri keduanya dirampas daripada rakan karib sendiri melalui kaedah berkhalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu.

3. Hassan Abdullah ada empat isteri. Isteri pertama yang tinggal di Kampung Dangar Pasir Mas telah diceraikan kerana berusia lebih 50 tahun. Untuk mencukupkan kuota, beliau mencari ganti di kalangan anak dara, kini beliau sedang dalam proses untuk menceraikan isteri keduanya yang sudah mencecah usia lewat 40-an untuk digantikan dengan anak dara juga.

4. Takiyuddin Hassan ada dua isteri. Bakal isteri ketiga dalam proses. Khabarnya dari Negeri Sembilan dan bekerja di Kelantan.

5. Buniyamin Yaakob ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga dikahwininya selepas membuntingkannya terlebih dahulu. Seorang anaknya adalah anak luar nikah.

6. Wakil Rakyat Pas DUN Selising, Pasir Puteh ada dua isteri. Isteri kedua bakal dikahwininya selepas keputusan Mahkamah Syariah Pasir Puteh nanti. Beliau kini dalam perbicaraan kerana berzina dengan isteri sahabatnya dalam gerabak keretapi.

7. Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat ada seorang. Memang ada beberapa wanita tergila-gilakan dia tetapi sempat dihidu isterinya. Maka beliau terpaksa tahan nafsunya walaupun membuak-buak sampai ke kepala. (Nik Aziz kena Queen Control ke?)

8. Affandi Mohammad ada dua isteri. Isteri keduanya disimpan di Kuala Lumpur. Beliau masih bernasib baik kerana isteri pertamanya belum mengetahuinya.

9. Timbalan Menteri Besar Kelantan, Abdul Halim Abdul Rahman ada seorang isteri. Tetapi beliau ada seorang perempuan simpanan yang ditinggalkan di sebuah kondominium mewah yang dikawal ketat pengawal keselamatan di Kuala Lumpur. Cukup setakat ini.................
Klik 2x untuk besarkan imej

Tiada ulasan: