"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kamera Intip Berjaya Rakam Wajah Dalang : Betul Ke Itu Wajah Khir Toyo ?

ulitmayang
Menurut berita di bawah , Beberapa individu dikenal-pasti dalam rakaman video yang dijumpa dalam'kemera intip' yang ditemui di pejabat menteri besar Selangor pada awal bulan lalu.Mereka yang dikenalpasti itu bekerja di tingkat yang sama dengan pejabat menteri besar di bangunan setiausaha kerajaan negeri.

“Daripada siasatan dalaman, terdapat beberapa wajah dan suara yang dikenal-pasti dari rakaman video itu.

Nota

Adakah wajah misteri yang dikatakan ditemui itu sebenarnya Khir Toyo ?

Jika benar demikian ,adakah ianya tidak logik ?

Siapakah yang pernah berada di bilik berkenaan sebelum ini ?

Adakah Khir Toyo masih menyimpan kunci pendua bilik berkenaan

Tiada ulasan: