"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perlis, Perak, Negeri Sembilan, Melaka dan Terengganu konfim Pakatan ambilalih

mahmod
Ikut kajian simple sampling yang dilakukan kepada golongan ramaja dan belia yang berumur dari 21 hingga 40, jelas menunjukkan mereka 95% menyokong Pakatan Rakyat dengan konsep keadilan untuk semua. hanya 5% yang menyokong BN, itu pun golongan yang tercicir dan lemah IQ serta buta IT.

Buat BN, Innalillah

Oleh itu, peringatan buat Pakatan....bekerja keras dari sekarang. Fahami perasaan anak-anak muda Malaysia yang inginkan keadilan sejagat.

Tahniah Pakatan Rakyat. Selamat Berhijrah ke Putrajaya.

Goodbye BN yang tidak relevan, tidak perihatin, tidak sedar diri.

1 ulasan:

otaklunyai berkata...

Insyaallah... kita cepat2 hantar ubn ke neraka ... tapi kena berhati2 dengan agen2 iblis mereka yg menyelinap kedalam Pakatan.. dan Pakatan pulak jangan lupa diri..